Объявления от 553 до 576 из 1314 найденных.
Асистент керiвника
Обов’язки: - Планування та координацiя робочого дня керiвника; - Органiзацiя коммунiкацiй керiвника у офiсi; - Пiдготовка нарад та переговорiв; - Своєчасне виконання доручень керiвника; - Рiшення органiзацiйних питань по офiсу; - Спiлкування з клiєнтами компанii; - Пiдготовка та передача звiтiв керiвниковi.
Менеджер з продажу
Вимоги: - Досвід в прямих продажах вітається; - Знання 1С вітається; - Прагнення до професійного та особистого росту; - Комунікабельність; - Здатність до навчання; Обов'язки: - Виконання плану продажів і збільшення обсягів продажів; - Пошук і ведення нових клієнтів; - Консультаційна підтримка клієнтів; - Ведення телефонних переговорів; - Ведення клієнтської бази в 1С; - Підготовка звітів керівництва; Умови: - Конкурентний, стабільний дохід; - Офіс у центрі міста; - Адекватне керівництво; - Дружня команда професіоналів.
Вiйськовий пенсiонер
Для допомоги керівнику в питаннях організації, потрібні люди з військовим квитком, службовці, військові пенсіонери; В основі Вашої діяльності буде робота з особовим складом, управління та виконання завдань керівника. Гарантуємо своєчасну оплату праці, згуртований колектив, професійне керівництво і затишну атмосферу роботи!.
Диспетчер
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Диспетчер-телефоніст»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи бажано (не обов’язково); - знання ПК; - уважнiсть; - грамотна мова; - приємний голос.
Аудитор
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Аудитор»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Участь в аудиторських перевiрках; - Пiдготування звiтiв керiвниковi; - Оформлення документообiга; - Супровiд договорiв; Умови: - Спiвробiтництво зi стабiльною, надiйною компанiєю; - Можливiсть зростання по карьернiй сходинцi; - Своєчасна оплата працi; - Лояльне керiвництво; - Дружнiй коллектив; Вимоги: - Досвiд роботи в аналoгiчнiй посадi; - Вмiння працювати в командi; - Здатнiсть до навчання; - Цiлеспрямованiсть; - Вмiння працювати з ПК; - Не конфлiктнiсть.
Секретарь референт
Требования : - девушки от 22 до 35 лет - прием телефонных звонков - работа с документами - планирование и подготовка приема посетителей - ответственность, коммуникабельность Условия работы : - знание ПК на уровне пользователя - составление отчетов График работы: ПН-ПТ 9.00 – 18.00 ЗП – 4000грн+% Если.
сотрудник с функциями секретаря
ОБЯЗАННОСТИ: • Ведение телефонных переговоров; • Работа с первичной документацией; • Выполнение поручений; • Планирование объёмов работы; УСЛОВИЯ РАБОТЫ: • Офис в центре города; • Дружелюбный коллектив; • Гибкий график; • Высокая оплата; • Карьерный рост; .
Сотрудник с функциями секретаря-диспетчера
Сотрудник с функциями секретаря-диспетчера Требования: приятная внешность, аккуратность, знание ПК приветствуется Обязанности: Работа с клиентами и партнерами компании – телефонные, деловые переговоры в офисе, ведение несложной первичной документации Условия: Вас обучат всем аспектам работы в компании, 5тидневный график работы с 9.
Работа для торговых представителей
Требуются - ответственные, исполнительные, обучаемые, коммуникабельные обязанности - работа с накладными, заявками, контрактами; ведение личных и телефонных переговоров цель - оптовое продвижение продукции через рекламу условия - возможность карьерного роста до регионального представителя и выше, .
Менеджер з персоналу
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Менеджер з персоналу». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи. Вимоги: - Комунікабельність; - Активність; - Вміння працювати в колективі; - здатність швидко навчатися; - Вміння працювати з ПК; - Вітається знання іноземних мов.
Вахтер-адмiнiстратор
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Вахтер-адмiнiстратор»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: • Здатнiсть до навчання; • Добросовiстнiсть, вiдповiдальнiсть; • Вiдсутнiсть судимостей; Умови: • Графiк роботи: повний та гнучкий; • Хороший коллектив; • Своєчасна оплата працi.
Маркетолог
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Маркетолог». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Вища освiта; - Досвiд працi в сферi маркетинга та досвiд роботи з рекламними агентствами; - Розвинена абстрактна та творча уява; - Активна життєва позицiя.
Менеджер по закупівлям
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Менеджер по закупівлям». Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Монiторинг та аналiз цiн; - Ведення переговорiв по закупівлi та постачанню; -.
Менеджер-консультант
Вимоги до кандидата: -Знання ПК (впевнений користувач); - Навики комунікації - (методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв'язку, комп'ютерів.); -Етикет в спілкування; -Дисциплінованість; -Активність -Цілеспрямованість. Обов'язки: - Проходження навчальних програм для своєчасної роботи.
Помічник психолога в міжнародну компанію
Обов'язки: - Виявлення найбільш актуальних питань і проблем, які потребують вирішення (плинність кадрів, порушення трудової дисципліни, малопродуктивна праця), визначення шляхів їх усунення; - Систематичний аналіз зворотного зв'язку за результатами реалізації проведених заходів; - Вивчення впливу психологічних, економічних та організаційних факторів виробництва на трудову діяльність працівників підприємства з метою розробки заходів щодо поліпшення умов праці і підвищення ефективності роботи.
Оператор сервісного центра
Вимоги: - Сумлінне виконання обов’язків; - Здатність до навчання; - Уміння працювати в колективі; - Грамотна мова; - Приємний зовнішній вигляд. Обов’язки: - Підготовка звітів керівництву; - Консультування клієнтів в телефонному режимі; - Заповнення анкет, листів замовлення; - Ведення клієнтської базі.
Регіональний представник
Обов'язки: - Просування бренду компанії; - Пошук клієнтів; - Ведення телефонних переговорів; - Оптові поставки товарів компанії; - Надання інтересів компанії на регіональному ринку; - Розширення та збереження ринків збуту; Вимоги: - Досвід роботи в продажах вітається; - Комунікабельність, .
Секретар на рецепшен
Обов'язки: - Інформування відвідувачів про програми центру; - Ведення документообігу (анкети, заявки, рахунки і т.д.); - Участь у підготовці та організації заходів; - Підготовка звітності керівнику; Умови: - Соц. гарантії (офіційне оформлення); - Часткова зайнятість; - Доброзичливий колектив; - Адекватне керівництво.
Требуется администратор консультант . Срочно. Звоните
Требуется АДМИНИСТРАТОР-консультант в офис учебно-кадрового центра в Чернигове. Работа для опытной и энергичной дамы. Требования к кандидаткам: - В/О (можно неоконченное), - опыт администрирования и продаж приветствуется. Функции: - консультирование посетителей, - администрирование работы офиса Желательно резюме a967872215@i.
Администратор-консультант
В частный учебный центр требуется администратор-консультант. Хорошая память, настойчивость, умение управлять коллективом. Опыт работы в продажах или в образовательной сфере приветствуется. 067 634 52 67.
Международная финансовая компания ( Одесса )
Успешно развивающаяся компания в связи с запуском нового представительства в городе Одесса, ищет в свою команду молодых и перспективных сотрудников. Мы предлагаем: • работа в молодом и дружном коллективе; • достойная заработная плата, премии по результатам работы; • достойная З/П 4000+10% от продаж • перспектива карьерного роста; • повышение квалификации, оплачиваемые тренинги для сотрудников.
требуется офисный работник
Желающим иметь растущую высокооплачиваемую работу в офисе предлагается вакантное место в развивающейся компании. Бизнес направление оговаривается при собеседовании..
в офис требуется оператор пк и переводчик
в офис в центре города срочно требуется оператор пк или переводчик. требования: возможно без опыта работы, готовы рассмотреть студента ; образование не имеет значения ; владение пк; знание иностранных языков(1 и более) приветствуется ответственность обучаемость контактное лицо катерина 0984913244.
В офис требуется сотрудник
В офисный центр требуются сотрудники с желанием и готовностью работать с людьми, полная обучаемость, переговоры с клиентами или партнерами , работа в офисе с клиентами компании по телефону, деловой документацией. тел:0634503182 - Татьяна.
Бесплатные объявления в разделе Офисный персонал, Украина на "ВсеСделки - доска объявлений Украина". Воспользуйтесь этой формой, чтобы подобрать объявления по цене или типу. Чтобы добавить свое объявление в регионе Украина и категории Офисный персонал, перейдите по ссылке "Подать объявление".
В разделе Офисный персонал, Украина сайта "ВсеСделки - бесплатные объявления Украина" представлены объявления, опубликованные частными лицами или предприятиями в регионе Украина.
У нас Вы можете легко и быстро продать или купить товары, недвижимость или автомобили в Украине. Продажа бу товаров это приоритет для нашей доски объявлений. Вы также можете предложить или найти услуги, снять или сдать квартиру или офис, найти работу или разместить вакансии. Раздел аренда позволяет быстро найти недвижимость в основных городах Украины.
Доска объявлений ВсеСделки, это простой и удобный инструмент торговли в Интернет. Высокая эффективность бесплатных объявлений в категории Офисный персонал на ВсеСделки, Украина обеспечивается структурой сайта. Все объявления быстро размещаются в популярных поисковых системах Google.com, Yandex.ua, Rambler.ru и Meta.ua. Наши советы на странице размещения объявления научат Вас создавать эффективные объявления.
Если Вы уже разместили объявление на "ВсеСделки - Офисный персонал" ранее, Вы можете изменить или удалить его в любое время. Для этого перейдите по ссылке "Мои объявления" в правом верхнем углу этой страницы. Там же Вы сможете просмотреть запросы на свои объявления и изменить информацию о Вашем сайте в каталоге сайтов и предприятий "ВсеСделки".
