Объявления от 529 до 552 из 1314 найденных.
Оператор на входящие звонки
В компанию по предоставлению маркетинговых услуг требуется оператор на телефон‚ менеджер по звонкам. Требования: отличные коммуникативные навыки; умение работать на компьютере; опыт работы в аналогичной сфере приветствуется. Обязанности: прием входящих звонков; контроль за исполнением заявок; размещение рекламы.
Компании в офис требуется Секретарь
В офис компании занимающейся оптово – розничной торговлей обойными покрытиями, мебелью, требуется Секретарь. Обязанности: регистрация и отправка корреспонденции; прием и распределение входящих звонков; обработка электронной почты; - прием гостей, партнеров компании. Требования: навыки работы с оргтехникой; грамотная письменная и устная речь; уверенный пользователь ПК .
специалист по работе с персоналом
подбор требуемого персонала, организация обучения, аттестация персонала, расстановка кадров, проведение собеседований, ведение кадрового делопроизводства, развитие персонала, организация труда. требования: ответственность, коммуникабельность. условия: обучение, карьерный рост, удобный график..
Требуется администратор в офис
Частному предприятию требуется администратор для консультации и работой с клиентами в офисе (не продажи). Заработная плата регулярная, от 2800 грн/мес..
Потрібен менеджер-рекрутер в Чернігів
ТОВ «Персонал-Сервіс» - фірма з офіційного працевлаштування за кордоном (Польща) оголошує набір HR менеджерів (рекрутерів) у зв’язку із відкриттям нового офісу у місті Чернігів. Вимоги до кандидатів: Досвід роботи у сфері працевлаштування за кордон, рекрутингу або туризму Комп'ютерна грамотність (навички у користуванні Інтернетом, електронною поштою); Бажане знання Візового Кодексу ЄС або досвід роботи з візами, Кандидати із знанням польської мови в пріоритеті Якості: бажання і вміння працювати в колективі, відповідальність, порядність, комунікативні здібності, ентузіазм організованість Обов'язки: Працевлаштування клієнтів на наші вакансії до Польщі: - пошук, консультація клієнтів - укладання договорів з клієнтами; - реєстрація, оформлення та підготовка документів до консульства та візових центрів - - Консультація і підтримання зв’язку з клієнтом на всіх етапах працевлаштування (від укладання договору до виїзду до Польщі) - Обов’язковий зв’язок з польським офісом - Пошук нових проектів, нових вакансій для фірми Умови роботи: - Ми стабільна компанія.
вакансия помощника руководителя
Обязанности: - прием тел.звонков; - ведение документации; - решение вопросов организационного характера; - организация работы персонала. Требования: - коммуникативные навыки; - обучаемость; - возраст от 18 лет; - ответственность; - пунктуальность; - целеустремленность; - можно без опыта работы.
разнорабочие в строительную сферу
Требуется разнорабочий ЗП 200 грн/день. Тел. (098)706-47-15, (063)788-55-73. график работы с 08 00 18 00.
Приглашаю на работу в гипермаркет "ВЕНА" г. Чернигов, менеджером
Приглашаю на работу в гипермаркет "ВЕНА" г. Чернигов. вакансии: - персональный менеджер по работе с клиентами ср. з/п 5000 - сервис менеджер по работе с клиентами ср. з/п 6000 - офис менеджер ср. з/п 2500 Требования к соискателям: Реальное желание работать, которое вы подтвердите своими действиями; Желание зарабатывать выше средней з/п; Готовность выкладываться на 101%; Готовность работать по высоким стандартам обслуживания клиентов; Умение налаживать общий язык с людьми (клиентами, коллегами); Уверенный пользователь ПК.
Диспетчер Таски Зевс
Требования: Девушка 25-30лет. Хорошая дикция, приятный голос. Умение быстро и точно воспринимать информацию. Доброжелательное и коррекктное олбщение с клиентом. Ценится Хорошее знание города. Ответственность. Условия: График посменный (12часов, сутки). Офис возле м Тараса Шевченка. Хороший коллектив.
Ищу работу или подработку
В основные обязанности ранее входило: ♦ установка/переустановка ОС семейства Windows, ПО, периферийных устройств ♦ сборка компьютера "под заказчика" ♦ заправка картриджей ♦ блочный ремонт компьютера ♦ чистка ПК и ноутбуков от пыли ☻ работа с пользователями (ликбез) ♦ обучение офисным программам (Word, Excel, PowerPoint, etc) ♦ восстановление HDD, флешек и прочих носителей информации ♦ монтаж (обжимка) и настройка ЛВС ♦ создание новостных и информационных сайтов Ищу подработку со свободным графиком, или возможностью выезда на офис 1-2 раза в неделю.
Підробіток студентам
Вимоги: - Знання ПК, офісні програми, робота в форматах doc, xls, psd; - Активність, стресостійкість, комунікабельність, ініціативність, приємна зовнішність; Умови: - Комфортабельний офіс; - Доброзичливий колектив; - Високий дохід; - Кар'єрний ріст; - Офіційне працевлаштування. - Гнучкий графік.
Товарознавець
Вимоги: - Знання стандартів і технічних умов на товари, основні їх властивості та якісні характеристики; - Знання порядку укладення господарських договорів; - Знання методів обліку товарів, розрахунку потреби в них; - Уміння заповненні форми облікових документів і порядок складання звітності. Обов'язки: - Оформлення необхідних документів, пов'язаних з постачанням і реалізацією продукції, складання звітності за встановленими формами; - Здійснення зв'язку з постачальниками і споживачами та оформлення документів на відвантаження та отримання товарів відповідно до затверджених планів; - Здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань, надходженням і реалізацією товарів.
Працівник на телефон
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Працівник на телефон»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошiв та гарну атмосферу працi! Вимоги до кандидата: - Здатнicть до навчання; - Амбiтнiсть; - Працездатнiсть; - Вмiння працювати в коллективi.
Системний адміністратор
Вимоги: - Базовий рівень знань адміністрування мереж; - Досвід роботи у сфері IT; - Обслуговування обладнання: сканери, вагові комплекси, обслуговування Wi-Fi, зчитувальні пристрої; - Супровід та навчання користувачів. - Комунікабельність, дисциплінованість, вміння планувати свою роботу і працювати в колективі.
Оператор call-центру
Вимоги: - Грамотна усна і письмова мова; - Націленість на результат, відповідальність; - Впевнений користувач ПК; - Висока швидкість набору тексту; - Безконфліктність; - Вміння працювати в команді; Обов'язки: - Здійснення вихідних дзвінків (оповіщення про заходи та акції, проведення соц. опитувань); - Обробка вхідних дзвінків; - Участь у формуванні інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності організації, збір і аналіз інформації, формування бази данних; - Складання звітності керівництву; Умови роботи: - Графік роботи 5/2; наявність гнучкого графіка, можливість сумісництва; - Досвід роботи необов'язковий; - Соц.
Менеджер по роботі з кліэнтами
Обов'язки: • Проведення холодних дзвінків; • Проведення презентацій; • Здійснення продажів; • Ведення документообігу; • Звітність; Вимоги: • Охайність, старанність, грамотність; • Уміння володіти офісними програмами, офісною технікою; • Освіта не нижче середньої. Умови: • Офіційне.
Оператор ПК в офіс!!
Вимоги: - Навички роботи з Excel; - Вміння грамотно писати тексти; - Впевнений користувач ПК; - Гнучке мислення і вміння адаптуватися до різних робочих ситуацій; Обов'язки: - Редагування текстів і робота з Excel; - Робота з графічними редакторами; - Ведення бази данних; - Швидкий набір тексту; Умови: - Комфортний офіс; - Згуртований колектив; - Адекватне керівництво; - Стабільна оплата праці.
Оператор 1С
Обов'язки: - Виписка документів на реалізацію товару (рахунок, накладна, лист замовлення); - Обробка документації; - Складання звітності керівництву; - Робота в програмі 1С; Вимоги: - Досвід роботи вітається; - Впевнений користувач ПК; - Знання програми 1С; - Здатність до навчання; - Безконфліктність; Умови: -.
Оператор по роботі з заявками
Ми надаємо якісні послуги в організації відпочинку і розваг. У зв'язку з відкриттям нового закладу потрібен оператор в офіс. Вимоги: Вільне володіння ПК та офісними програмами. Розвинені комунікативні здібності, вміння працювати в команді. Активність, старанність, ввічливість. Обов'язки: Прийом і обробка заявок, консультування зацікавлених клієнтів.
Менеджер складу
Обов'язки: - Прийом / відвантаження на / зі складу; - Облік товару на складі; - Внесення в базу 1С виробництва товарів та їх руху; - Щомісячні виробничі звіти; - Прийом вхідної лінії дзвінків; Вимоги: -знання Microsoft Office, 1C, бухгалтерія; -Досвід вітається; -Безконфліктність; -Грамотна письмова мова; -вміння працювати в колективі; Умови: - Гнучкий графік; -Своєчасна оплата праці; -Адекватне керівництво; -Можливість просуватися по кар'єрних сходах; -Згуртований колектив.
Офіс-менеджер
Вимоги: - Знання офісних програм. - Комунікабельність, здатність самоорганізації, стресостійкість, ініціативність, грамотна мова, приємна зовнішність; - Здатність до навчання; - Навички командної роботи; Обов'язки: - Прийом і розподіл вхідних / вихідних дзвінків; - Ділове листування, кореспонденція; - Забезпечення життєдіяльності офісу; - Робота з клієнтами компанії; Умови: - Повний робочий день, можливість гнучкого графіка; - Кар'єрний ріст; - Закордонні поїздки за рахунок компанії; - Постійне корпоративне навчання.
Менеджер філіі в холдинг
Основні обов'язки: - Вирішення питань щодо просування товарів і послуг торгової компанії; - Проведення співбесід для виявлення необхідних людських ресурсів у філію; - Здійснення зустрічей з ключовими замовниками; Ми надаємо умови для зростання по кар'єрі + конкурентоспроможну зростаючу оплату праці.
Адмiнiстратор в офiс
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Адмiнiстратор офiсу»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Рiшення органiзацiйних питань офiсу; - Заповнення бланкiв замовлень; - Робота з паперами; - Дiлове спiлкування з клiєнтами компанii; Вимоги: - Здатнiсть до навчання; - Дiловий зовнiшнiй вигляд; - Коммунiкабельнiсть; Умови: - Навчання за рахунок фiрми; - Можливi подорожi по Українi та за межами; - Робота в дружному коллективi; - Повна та/або часткова зайнятiсть.
Бiблiотекарь в офiс холдинга
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Бiблiотекарь»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Усидчивiсть; - Не конфлiктнiсть; - Приємна зовнiшнiсть. Умови: - Комфортний офiс; - Дружнiй коллектив; - Повний день / Гнучкий графiк.
Бесплатные объявления в разделе Офисный персонал, Украина на "ВсеСделки - доска объявлений Украина". Воспользуйтесь этой формой, чтобы подобрать объявления по цене или типу. Чтобы добавить свое объявление в регионе Украина и категории Офисный персонал, перейдите по ссылке "Подать объявление".
В разделе Офисный персонал, Украина сайта "ВсеСделки - бесплатные объявления Украина" представлены объявления, опубликованные частными лицами или предприятиями в регионе Украина.
У нас Вы можете легко и быстро продать или купить товары, недвижимость или автомобили в Украине. Продажа бу товаров это приоритет для нашей доски объявлений. Вы также можете предложить или найти услуги, снять или сдать квартиру или офис, найти работу или разместить вакансии. Раздел аренда позволяет быстро найти недвижимость в основных городах Украины.
Доска объявлений ВсеСделки, это простой и удобный инструмент торговли в Интернет. Высокая эффективность бесплатных объявлений в категории Офисный персонал на ВсеСделки, Украина обеспечивается структурой сайта. Все объявления быстро размещаются в популярных поисковых системах Google.com, Yandex.ua, Rambler.ru и Meta.ua. Наши советы на странице размещения объявления научат Вас создавать эффективные объявления.
Если Вы уже разместили объявление на "ВсеСделки - Офисный персонал" ранее, Вы можете изменить или удалить его в любое время. Для этого перейдите по ссылке "Мои объявления" в правом верхнем углу этой страницы. Там же Вы сможете просмотреть запросы на свои объявления и изменить информацию о Вашем сайте в каталоге сайтов и предприятий "ВсеСделки".
