Объявления от 25 до 48 из 1315 найденных.
Возьму на работу в офис хорошего человека
В торговую компанию, в связи с расширением требуется несколько человек для работы в офисе. Условия: - доход до 7500 грн.; - официальное оформление, можно неофициально по результатам собеседования; - грамотное руководство; - работа в сплочённой команде; - работа в крупном холдинге; - возможен быстрый карьерный рост; Требования: - ответственность; - обучаемость; - навыки работы с ПК; - готовность работать в команде; - лидерство, командность, инвестиционное мышление, умение работать в условиях изменений, ориентация на амбициозные цели, работоспособность.
Потрібен менеджер з продажу
ТОВ Компанії Гранд Лада потрібен на постійну та тривалу роботу менеджер з продажу. Особливості: Робота в офісі. Продаж по телефону. Приймання та обробка замовлень. Пошук та залучення нових клієнтів. Підтримка взаємовідносин із напрацьованою базою клієнтів. Графік з 9.00 до 17.00 Пн-Пт. Вимоги: Уважність, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, наполегливість, стресостійкість.
Запрошуємо помічника для кадрової роботи
Ми пропонуємо : можливість кар'єрного зростання можливість без досвіду зручний гнучкий графік 3-6 годин в день навчання.
Помічник HR-менеджера
На нашому класифікованому веб-сайті пропонуємо вакансію помічника HR-менеджера в офісі компанії Фоп Яремчук О.А. Ми шукаємо активну та привітну особистість, яка має досвід ведення кадрового діловодства та офісної документації протягом 2 років, а також досвід роботи на посаді офіс-менеджера/діловода протягом 1 року.
Помічник HR-менеджера
На нашому класифікованому веб-сайті пропонуємо вакансію помічника HR-менеджера в офісі компанії Фоп Яремчук О.А. Ми шукаємо активну та привітну особистість, яка має досвід ведення кадрового діловодства та офісної документації протягом 2 років, а також досвід роботи на посаді офіс-менеджера/діловода протягом 1 року.
Домробітниця в київську сім'ю
Поважна сім’я у центрі Києва потребує на постійну роботу домробітницю. Жінка віком 25-50 років. П’ять або шість днів на тиждень по 12 годин. Прибирання приміщень, допомога у приготуванні їжі. Бажано мати досвід роботи у сім’ях чи закладах харчування. Забезпечимо безкоштовним помешканням і гарячим обідом.
Предлагаем офисную работу
Переговоры по телефону, входящая линия. Ведение документации по шаблонам. имеется подготовка сотрудников.
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центр
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центру Твої обов’язки: * Опрацювання вхідних дзвінків; * Здійснення вихідних дзвінків, по сформованим інтернет замовленням для уточнення даних; * Робота з чатами; * Консультація клієнтів по сформованим замовленням; * Оформлення замовлення в CRM. Для.
Вакансії/Робота/Офлайн
Шукаєш роботу?! Тобі до нас) Тисячі вакансій на будь-який смак Переходь: https://t.me/vak_anciya.
Комплектувальник(збір з накладних)Почайна.Без нічних змін.5ти денний
Комплектувальник посади Почайна. Без нічних змін. 5-денний робочий тиждень. Компанія "Волиньтабак" шукає відповідального і організованого комплектувальника для роботи у Києві. Основні обов'язки на посаді включають: - комплектування товарів зі складу відповідно до замовлень клієнтів; - підготовка замовлень до відправлення; - контроль якості та кількості товару; - упакування товару; - ведення складського обліку; - підтримка порядку на складі.
Адміністратор "Помічник керівника"
Вимоги: Володіння ПК на рівні впевненого користувача, розвинені соціальні навички та робота в команді та активна життєва позиція. Обов'язки: - Ведення звітності про роботу співробітників офісу (бази даних) ; - Приймати фідбек від замовників для розуміння якості роботи; - Підрахунок бонусів менеджерам; - Контроль загальної дисципліни співробітників офісу, а також якості виконання роботи співробітниками; - Забезпечення високого рівня життєдіяльності офісу.
Охоронець складу, -+ ЗП 12000 грн.
ФОП Тригубенко В.Л. Потрібен охоронець на виробництво. Основні обов'язки: охорона об'єкта, контроль входу і виходу, забезпечення безпеки персоналу. Вимоги: досвід роботи, відповідальність. Ми пропонуємо конкурентну оплату і графік роботи за домовленістю. Зацікавлених прохання телефонувати за номером 096--39--50--547, 066--00--82--473 Ксенія Вікторівна.
Підробіток для студентів
Студент та немаєш досвіду? Умієш спілкуватися з людьми та користуватись соціальними мережами? Усього навчимо!!! - дружелюбна команда - можливість гнучкого графіку - кар'єрний ріст Обов'язки: - телефоні ділові розмови - робота з документами.
Помічник керівника (офіс менеджер)
Опис вакансії Привіт майбутній кандидате! Шукаю помічника керівника в офіс (постійна робота в офісі) Вакансія помічник потребує знати і вміти все але потрохи а отже мені потрібен: * Розуміти які класичні параметри документів Word * впевнений користувач ПК (або мати дуже велике бажання в цьому розібратись) .
Йде набір у команду менеджерів по роботі з клієнтами.
КИЇВ! Йде набір у команду менеджерів по роботі з клієнтами. - Житлом ЗАБЕЗПЕЧУЄМО НА ВЕСЬ ПЕРІОД РОБОТИ (квартири) - Беремо БЕЗ досвіду, потужний коуч зробить з тебе фахівця за 3-5 днів! - Оплачуємо навчання - Графік 5/2 7:30-17:00 - Ставка 2000-2500-100$ у тиждень - своя мотиваційна система.
Менеджер по работе с Клиентами, оператор 1С.Одесса. Резюме.
Менеджер по работе с Клиентами, менеджер по продажам, менеджер по закупкам, оператор ввода данных, менеджер по приёму заказов, диспетчер. Одесса. Резюме. - Организация работы с Поставщиками, Покупателями, сотрудниками смежных подразделений, ведение переговоров, отслеживание поставок, логистика; - Приём и согласование заказов (заявок), внесение информации в базу данных, систематизация базы данных, передача оформленного заказа для исполнения; - Правильная подготовка договоров и первичных документов; - Навыки ведения товарного, финансового, управленческого документооборота, составление управленческой отчётности в соответствующих программах; - Ведение складского, управленческого учёта в программах 1С, CRM, ERP, WMS, трекер задач и т.
Менеджер по работе с клиентами
Компания "TurboCall" в поиске новых сотрудников в связи с расширением штата. Физический адрес Якова Самарского 2 Обязаности: Осуществлять звонки и консультировать наших клиентов. Условия: Ставка 10 000 грн + % (в неделю от 5000 грн) График 5/2 с 7-17:00 (без переработок) Обучение, которые мы вам оплачиваем Молодой и успешный коллектив Современный офис в центре города Жильё иногородним Что мы требуем от вас: Пунктуальность Грамотная речь Умение работать в команде Желание и стремление в развиваться и двигаться по карьерной лестнице.
Інформацiйний спецiалiст
КИЇВ Вакансія: ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПЕЦІАЛІСТ. Ключові обов'язки - надання консультації клієнтам компанії по телефону. Вимоги: - Молоді хлопці та дівчата віком від 16 років. - Досвід у спілкуванні з людьми. - Впевнений користувач ПК. - Стресостійкість. Умови: - Робота в стабільній команді.
Требуется менеджер по работе с клиентами
GrowthUP – эта организация работает более 7 лет, наш контактный центр есть в Днепре, Киеве и Виннице. Мы помогаем поднять экономику Украины. Чем придется заниматься: • Прозвон холодной линии • Консультация клиентов Ожидание кандидатов: • Возраст 18 - 30 • Грамотный русский язык • Умение работать с ПК Предоставляем: • Хорошую заработную плату, оплата каждую неделю + бонусы по результатам работы • Обучение в режиме полного погружения 10 рабочих дней; • Мы заботимся о наших сотрудниках, поэтому мы предоставляем жилье иногородним за счёт организации • График работы с 8.
Менеджер по роботі з клієнтами
М. Харків У зв'язку з відкриттям потрібні цілеспрямовані співробітники для роботи в офіс. Вимоги: - Комунікабельність, чітка дикція, ініціативність, готовність до навчання. - Вік від 16 років. Обов'язки: - Обдзвон готової клієнтської бази. - Збір анкетних даних. - Внесення результатів у CRM.
менеджер по работе с клиентами
Мы Компания Иннами специализируемся на продаже автомобилей, комплектующих и услуг. Мы в поиске менеджера по работе с клиентами. Мужчины 18-40л. Высокий уровень зарплаты. Ставка - от 11 000 гривен + бонусная сетка. График работы с 08:00 до 18:00 Обучение с бизнес-тренером Комфортная транспортная развязка.
Терміново потрібні співробітники в офіс, перебуваємо у Дніпрі!
Терміново потрібні співробітники в офіс, перебуваємо у Дніпрі! Умови: -Графік: пн-вт, з 8:30 до 19:00 -2 кава-брейка +обід -Оплачуване стажування, ЗП 15% від угоди.
Оператор на вхідні дзвінки
В ФОП Олена в м. Луцьк потрібен співробітник для прийому дзвінків, спілкування з замовниками, заповнення заявок -графік 3-8 годин в офісі -оплата до 11.500 грн. -безкоштовне навчання.
Менеджер-консультант (страхова компанія)
Описание вакансии Компанія Zenko — це дружна команда, яка активно розвивається і завжди досягає своїх цілей. Ми маємо 7 років успішного досвіду роботи з проектами по країнах СНД, США та ЄС. У зв‘язку з розширенням запрошуємо у свою команду Менеджера-консультанта (страхової компанії). Функції: Своєчасна обробка страхових запитів; Формування замовлень на медикаменти; Запис до лікарів та лабораторій; Графік роботи не менше 6 годин на добу; Виконання плану, робота на результат.
Бесплатные объявления в разделе Офисный персонал, Украина на "ВсеСделки - доска объявлений Украина". Воспользуйтесь этой формой, чтобы подобрать объявления по цене или типу. Чтобы добавить свое объявление в регионе Украина и категории Офисный персонал, перейдите по ссылке "Подать объявление".
В разделе Офисный персонал, Украина сайта "ВсеСделки - бесплатные объявления Украина" представлены объявления, опубликованные частными лицами или предприятиями в регионе Украина.
У нас Вы можете легко и быстро продать или купить товары, недвижимость или автомобили в Украине. Продажа бу товаров это приоритет для нашей доски объявлений. Вы также можете предложить или найти услуги, снять или сдать квартиру или офис, найти работу или разместить вакансии. Раздел аренда позволяет быстро найти недвижимость в основных городах Украины.
Доска объявлений ВсеСделки, это простой и удобный инструмент торговли в Интернет. Высокая эффективность бесплатных объявлений в категории Офисный персонал на ВсеСделки, Украина обеспечивается структурой сайта. Все объявления быстро размещаются в популярных поисковых системах Google.com, Yandex.ua, Rambler.ru и Meta.ua. Наши советы на странице размещения объявления научат Вас создавать эффективные объявления.
Если Вы уже разместили объявление на "ВсеСделки - Офисный персонал" ранее, Вы можете изменить или удалить его в любое время. Для этого перейдите по ссылке "Мои объявления" в правом верхнем углу этой страницы. Там же Вы сможете просмотреть запросы на свои объявления и изменить информацию о Вашем сайте в каталоге сайтов и предприятий "ВсеСделки".
